22113d5f-46a7-42dd-ac36-fe757e858aea_bew

Over Ronald

Bedenker en hoofdtrainer van de BBT Volleybalschool is Ronald Lacroes. Een door de wol geverfde volleybaltrainer die zijn sporen qua jeugdopleiding ruimschoots heeft verdiend. Hij heeft bij grote opleidingsverenigingen als Sliedrecht Sport, Kalinko, VCN , WIK, Spivo, VC Tilburg gewerkt en heeft al flink wat jaren zijn eigen volleybalschool.
Met zijn nooit aflatende enthousiasme en onuitputtelijke energie weet hij iedereen met een lach op zijn/haar gezicht het uiterste van zichzelf te laten vragen.
Passie voor de sport, creativiteit en loyaliteit zijn wel de kernwaarden van Ronald als trainer. Op geheel eigen wijze laat hij iedereen op hun eigen niveau ontwikkelen zonder voorbij te gaan aan het groepsgevoel. Iedereen voelt zich welkom en gewaardeerd door Ronald, waardoor er een ware BBT-familie gevoel ontstaat. Dit past Ronald en zijn goed uitgebalanceerde trainerskorps als een jas.