Sponsor.jpg

Pastechi2Go "Whats your flavour"

Bij Valentino Jacob (34) zit het ondernemen in het bloed. Hij komt uit een echt ondernemersgezin. Jacob startte kortgeleden Pastechi2Go, een bedrijf in ambachtelijke pasteien, allemaal volgens Antilliaans (familie)recept. Pastechi2Go levert aan winkeliers, particulieren en groepen kunnen bij hem terecht voor catering. Bestellen gaat eenvoudig via de website www.pastechi2go.nl

Pastechi2Go en BBT hebben samen een succesvolle pastei-actie georganiseerd om het BBT Jeugd Volleybalteam aan het UWG 2019 in Oosterrijk te laten deelnemen.

Voor komend seizoen sponsort Pastechi2Go een aantal professionele ballen aan de BBTvolleybalschool.

Pastechi2Go bedankt!

Fysio & Fit de Brug

​

Fysio & Fit de Brug heeft ons 5 ballen gesponsord.

www.fysiotherapiedebrug.nl

FUSY5409.JPG
PEUU7382.JPG

HDS

Voordelig printsucces bel HDS

heeft ons 2 ballen gesponsord.

HDS-DOC.NL

vRadvies nieuw (002).jpg

Rob van Rijswijk Advies heeft het mogelijk gemaakt dat oud internationaal Dirk Sparidans, 114 keer uitkomend voor Nederlandse Heren team, maar liefst drie trainingen zal bijwonen in Tilburg en onze leden zal helpen in hun ontwikkeling.

​

Dirk Sparidans en Ronald Lacroes zullen een trainingsprogramma voorbereiden zodat iedereen passend aandacht krijgt op haar of zijn individuele vraagstukken.

​

Rob Van Rijswijk Advies ontzettend bedankt voor de "geluksmomenten " die onze jeugd zal beleven met tips die ze van Dirk Sparidans zullen ontvangen.

Sparidans Nantes.jpg

ROB VAN RIJSWIJK ADVIES

logo.png

ARBO ROTTERDAM

test shirt.png
Dewi de Hondt.png

Deze prachtige innovatieve ontwikkeling van BBT wordt mede mogelijk gemaakt door  "action type shirt sponsor" Arbo Rotterdam.
Een grote dank aan Dragan Culic namens al onze trainers  die de komende tijd dankzij deze shirts effectiever training zullen geven aan onze talenten.

Logo1.jpg

THE CHECKOUT
​

Ben je toe aan tijd en ruimte voor jezelf? Even helemaal weg van de dagelijkse sleur, op een unieke manier? Met The Checkout ben je verzekerd van een onvergetelijke ervaring.

Vanaf het moment dat je de camper instapt begint je avontuur. Geheel in stijl een weekend, week of langer op pad.

www.thecheckout.nl

of bel